Hakkımda

Fotoğrafım
Ben düşerken dedim adıma Düşerken kimse tutmadı ÇAKILDIM SANIRIM

28 Mayıs 2011 Cumartesi

diyememek

   Hayat alt üst ödenmemiş borçlar,yüzünde sahtemi sahte boktan bi maske,yatak hep dağınık,mutsuz ve hasta bi adam(o adam benim canım)kimseler duymasın sezmesin diye kıçı patlata patlata aldıgın lüks sigaram,dostlarınla dertleşememen,annenin seni umursamaması,hareketli müziklerde bile aglaman sesisin bogulması _ay faranjitim var demen,sevgilinin adamımın sana dokunmadıgı sayısız günler geceler,en adi marketlere akşam saati gidip en kalitesizleri alman,leylegi havada mı gördün çok geziyosun havan batsın diyenlere :şey ben takılarımı parça kontür niyetine bozdurup hergün bi deliğimi kapatmaya gidiyorum diyememen,haydi yarın sinemeya diyen arkadaşına şey bende kapalı yer korkusu başladı demen,.........................................................

Hiç yorum yok: