Hakkımda

Fotoğrafım
Ben düşerken dedim adıma Düşerken kimse tutmadı ÇAKILDIM SANIRIM

28 Mayıs 2011 Cumartesi

MERHABA

              S LM BLOG DÜNYASI
ZATEN bir blogum var ama orda adım herşeyim gözüküyo orda egleniyorum burda aglıcam... aslında bi tür günlük tutmak istiyorum.İçimde başka biri daha var onuda görün.İster izleyin ister izlemeyin ben yazacam yoksa çatlıcam sadece 1 izleyicim olmuş tşk ederim ona .....okurmu bilemem ne farkederki.kendimden bahsedeyim biraz hayatı harika giden sonrada kafa üstü çakılan bi hatunum.BU KAFA ÜSTÜ ÇAKILMALARI YAZCAM SİZE. BAKIN BAKALIM İNSAN NASIL DÜŞÜYOR SONRA NASI CANI ACIYOOOOO kafa üstü çakılmam bundan 3yıl önce oldu ama yarası hala düzelmedi ha şunuda söyleyim siz düşerken kimse elinizden tutmuyor işte o an kıçınıza kamçı yemiş gibi oluyonuz.

3 yorum:

Tannesi dedi ki...

Diğer yarını da tanıyor muyum acaba diye düşündüm şimdi ama bilmiyorum ve kurcalayıp, seni de huzursuz etmek istemem.
Takip edeceğim blogunu, neler anlatacağını merak ediyorum. Geçmiş 3 yılı anlayabilmemiz için de ipucu verecek misin?
Ben de 3 yıldır berbat günler geçiriyorum, hayatım tersine döndü. Okudun mu benim blogumu? (Son yazımı okuduğunu yorum bıraktığın için biliyorum ama daha önceki yazılarımı kastediyorum...)
Sevgiler...

benduserken dedi ki...

kurcalama bırak dağınk kalsın

Tannesi dedi ki...

Kurcalamayacağımı, sadece bir an düşündüğümü söylemiştim, için zaten rahat olsun ama koccccaaaa paragraflık yorumumun cevabı bu mudur yani? :P